• ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • برنامه ریزی در جهت تهیه سبد کالا برای محرومان به مناسبت آغاز ده فجر

    برنامه ریزی در جهت تهیه سبد کالا برای محرومان به مناسبت آغاز ده فجر

    برنامه ریزی در جهت تهیه سبد کالا برای محرومان به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز جلسه ای بین رئیس و اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز گیلان با رئیس حوزه مقاومت بسیج اصناف استان گیلان در محل این حوزه برگزار شد.
    در این جلسه سرهنگ پاسدار رحمت صاحب رئیس بسیج اصناف استان گیلان با تأکید بر این نکته که مجموعه بسیج در کنار اصناف است به فعالیت های بسیج اصناف طی سال جاری اشاره کرد و گفت: ما در یک جنگ اقتصادی حضور داریم و باید در کنار هم و با همدلی و هماهنگی نسبت به رفع مشکلات اقدام نمائیم.
    وی از برنامه ریزی برای ساخت هزار واحد مسکن برای محرومین توسط سپاه خبر داد و گفت: با همدلی و تعامل می توان در هر شرایطی به محرومین کمک کرد.
    صاحب خواستار امضاء تفاهم نامه همکاری بین بسیج و اتاق اصناف و ورود اتحادیه های صنفی و فروشگاههای بزرگ در جهت کمک به محرومان از جمله ساخت واحدهای مسکونی و اهدای سبدکالا شد.
    رئیس بسیج اصناف گیلان همچنین نسبت به آذین بندی شهر در ایام دهه فجر همچون سنوات گذشته تأکید کرد.
    جلال الدین محمد شکریه رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان نیز در این جلسه با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به فعالیت های این اتاق در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد.
    وی با تأکید بر این نکته که می توان با تولید فکر در جهت بهبود و بهینه سازی مسائل اقدام کرد، گفت: در دوران سخت و در شرایط اقتصادی بد باید به فقرزدایی جامعه کمک کرد.
    شکریه ادامه داد: با توجه به پتانسیل و جمعیت جوان کشور ما نباید فقر را در ایران احساس کنیم.
    وی گفت: از ظرفیت های اصناف در جهت فقرزدایی جامعه باید استفاده کرد.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی