• ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • اعتماد مردم حلقه مفقوده تاکسیهای اینترنتی

    اعتماد مردم حلقه مفقوده تاکسیهای  اینترنتی

    دامپینگ تاکسی های اینترنتی با تبلیغات گسترده و سرویس ارزان آغاز شد و پس از خروج و عادت مردم شاهد افزایش قیمت آنها بودیم.

     

    احمد اعتمادی رئیس اتحادیه موسسات توریستی اتومبیل کرایه شهرستان رشت در این ارتباط گفت : تاکسی های اینترنتی در ظاهر  با هدف کمک به سیستم حمل و نقل اما با استفاده از رانت های پنهان و هویدا و حمایت های گسترده وارد این عرصه شدند اما این روزها شاهد افزایش قیمت ها ، عدم پاسخگویی مناسب، ناامنی، مصرف سوخت بالا (با داشتن سهمیه بنزین) ، افزایش آلودگی و عدم مسئولیت پذیری در تاکسی های اینترنتی هستیم.

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز گیلان، احمد اعتمادی رئیس اتحادیه موسسات توریستی اتومبیل کرایه شهرستان رشت، عدم رسیدگی به شکایات مردمی از این تاکسی ها را معضلی بزرگ عنوان کرد و تأکید کرد : این در حالی است که در موسسسات کرایه اتومبیل (تاکسی تلفنی ها) در کمترین زمان، تخلفات احتمالی صورت گرفته توسط راننده پیگیری می گردد که این نشاندهنده اهمیت به امنیت مالی و جانی مردم توسط موسسات کرایه اتومبیل می باشد.

    اعتمادی با اشاره به درصد اندک تخلفات صورت گرفته در موسسات کرایه اتومبیل گفت : توجه به امنیت اخلاقی، مادی و جانی مردم از اولویت های تاکس تلفنی است و در زمینه رعایت آن بیشترین توجه را داریم.

    وی از وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت خواست که نسبت به ساماندهی تاکسی های اینترنتی ، اقدامات مناسبی را انجام داده تا بتوانیم خدمات مناسب و بهتری را به مردم عزیزمان ارائه نماییم.

    اعتمادی ، چندشغله بودن رانندگان را از دلایل اصلی کاهش محبوبیت تاکسی های اینترنتی عنوان کرد و گفت : در کنار معضلات روانی و امنیتی تاکسی های اینترنتی، شاهد افزایش قیمت ها نیز در این گونه از تاکسی ها بودیم که باعث شده حتی در استان ها و شهرهای بزرگی چون تهران نیز محبوبیت آنها کاسته شود

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی