• ۱۴۰۳-۰۱-۳۱
  • تولیدکنندگان خودرو واسطه گری و افزایش قیمت ها را تشدید می کنند

    تولیدکنندگان خودرو واسطه گری و افزایش قیمت ها را تشدید می کنند

    رشد بی رویه دلار موجب افزایش سیصد درصدی قیمت خودرو گردید اما کاهش دلار تنها ۱۵ درصد از قیمت خودروها را کاهش داد.

     

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز گیلان ، داوود ناطق رئیس اتحادیه بنگاه معاملات اتومبیل شهرستان رشت ضمن بیان مطلب فوق افزود : در هفته های اخیر با توجه به کاهش قیمت دلار در خودروهای منطقه آزاد انزلی نیز با کاهش 25 درصدی قیمت ها مواجه بودیم.

    ناطق انگشت اشاره را در ایجاد واسطه گری و افزایش غیرواقعی قیمت ها ، به سمت کارخانجات تولیدکننده خودرو گرفت و تصریح کرد : کارخانجات به صورت سبدی، خودرو ثبت نام شده را در اختیار نمایندگی ها قرار می دهند که این امر به ایجاد واسطه گری و افزایش قیمت ها و فشار به مردم منجر می شود .

    وی فقدان مدیریت مناسب در بازار خودرو را نگران کننده ارزیابی و پیش بینی کرد : مجدداً شاهد رشد قیمت ها در بازار خودرو خواهیم بود.

    رئیس اتحادیه بنگاه معاملات اتومبیل شهرستان رشت با اشاره به اینکه این اتحادیه دارای ۴۳۰ واحد صنفی است گفت : در دوران شرایط قرمز کرونایی ، تمامی بنگاه های معاملات اتومبیل تعطیل بودند اما حتی یک کارگر از این رسته شغلی اخراج نشد و کارفرمایان حقوق کارگران خود را به طور مرتب پرداخت کردند.

    وی همچنین به پیگیری مستمر و برگزاری جلسات مختلف با رییس اتاق اصناف و سازمان صمت در راستای شرایط کرونایی و تعطیلی کسب و کارها اشاره کرد و بیان داشت : بنگاه های معاملات خودرو دارای فضای وسیع و باز هستند و رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها به راحتی صورت می پذیرد. ضمن آنکه این واحدها پرتردد نبوده و فاصله گذاری اجتماعی نیز به نحو شایسته صورت می پذیرد.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی