• ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • دولت کمکی نمی کند، خدا باید به دادمان برسد

    دولت کمکی نمی کند، خدا باید به دادمان برسد

    کرونا تیر خلاص را به پیکر نحیف صنف فروشندگان پوشاک شلیک کرد.

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز گیلان، محمود باقری رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک شهرستان رشت ضمن بیان مطلب فوق افزود : تسهیلات کرونایی دولت، باری از دوش اصناف بر نمی دارد و شایسته اصناف نیز نیست پس باید فقط خدا به ما کمک کند .

    باقری معتقد است بسیاری از جوانان تحصیل کرده چون نتوانستند شغلی در شأن و اعتبار خود به دست آورند با روی آوردن به این رسته شغلی تلاش کردند فرصتی برای خود و خانواده شان ایجاد کنند اما متأسفانه تحریم ، بحران اقتصادی و کرونا تمامی این فرصت ها را نابود کرد.

    وی به تعداد چک های برگشتی و مشکل مالیاتی و اجاره بهاء مغازه فروشندگان پوشاک اشاره کرد و گفت : با تعطیلی ها و کاهش درآمدها ، اصناف نمی توانند پاسخگوی پرداخت مالیات باشند.

    باقری گفت : با مشکلات و دردسرهای دولت هم آشنا هستیم ، شاید باید تحمل کنیم شاید فقط باید به فردا امیدوار باشیم اما اگر فقط کمی دولت و سازمان های تابعه آن با ما مدارا کنند ما هم نفس خواهیم کشید .

    رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک شهرستان رشت 90 درصد محصولات ارائه شده در فروشگاه های پوشاک رشت را تولید داخلی دانست و گفت : با حمایت از تولیدکنندگان پوشاک و تغییر ذائقه مردم ما حتی توان صادرات محصولات داخلی را هم داریم .

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی