• ۱۴۰۳-۰۲-۰۱
  • شکریه: آموزش شاهراه بهره وری است

    شکریه: آموزش شاهراه بهره وری است

    نشست هم اندیشی هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز گیلان و مدیرکل و مدیران ستادی آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان ، صبح امروز در اتاق اصناف مرکز گیلان برگزار شد.
    رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: هدف از برگزاری این نشست, هماهنگی و برنامه ریزی برای انعقاد تفاهم نامه بین اتاق اصناف و دانشگاه فنی و حرفه ای برای ارتقاء علمی و معادل سازی تعدادی از صاحبان کسب و کار است که بتوان از سال ها تجربه آنها به عنوان مربیان فنی و حرفه ای استفاده شود .
    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز گیلان، جلال الدین محمد شکریه افزود : هرساله تنها در شهرستان رشت بیش از هشت هزار نفر از دارندگان پروانه های کسب می بایست در زمینه های مختلف از جمله قوانین نظام صنفی، تأمین اجتماعی ، امور مالیاتی آموزش ببینند و استفاده از این ظرفیت می تواند فصل مشترک همکاری و تفاهم اتاق اصناف و آموزش فنی و حرفه ای باشد .
    وی آموزش را شاهراه بهره وری دانست و تصریح کرد : افزایش تنها دو و نیم درصد بهره وری در کشور منجر به کاهش ده درصدی نرخ تورم خواهد شد .
    شکریه با تأکید بر این نکته که آموزش ضمن خدمت برای دارندگان پروانه کسب به خصوص در رسته های شغلی خدماتی بسیار حائز اهمیت است ، خاطرنشان ساخت : تفکر برون سپاری در آموزش فنی و حرفه ای نوعی شجاعت است که مدیران این سازمان با حسن نیت به منصه ظهور می رسانند.
    رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان ادامه داد : اصناف قدر اعتماد آموزش فنی و حرفه ای را می دانند و اتحادیه های صنفی تکلیف دارند در این زمینه نهایت همکاری را انجام دهند .
    محمد حسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان نیز ضمن ابراز خوشحالی از همکاری های گسترده با اتاق اصناف گفت : اهالی کسب و کار چون مشکلات را از نزدیک لمس می کنند با قرار گرفتن در کنار همکاران ما در اموزش فنی و حرفه ای می توانند در رشد و توسعه آموزش برای صنوف کمک شایانی نمایند.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی