• ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • فروش آنلاین طلا؛ فرصت ها و چالش ها

    رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی کشور اعلام کرد : متقاضیان می توانند مجوز خرید و فروش آنلاین طلا را از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی دریافت کنند .
    این خبر با واکنش ابوالحسن فلزی رییس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره شهرستان رشت مواجه شد و گفت: مخالفت خود را نسبت به صدور مجوز خرید و فروش آنلاین طلا از اتحادیه کسب و کارهای مجازی بارها اعلام کرده ایم .

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز گیلان ، فلزی گفت : طرح فروش آنلاین طلا می تواند ایده خوبی برای آینده ای باشد که در آن و در ابتدا ، بسترهای لازم به نحو شایستهای فراهم شود. نه اینکه اول شغلی ایجاد و بعد دنبال این باشیم که مشکلات و نارسائی ها را شناسایی و مرتفع کنیم .
    فلزی تأکید کرد : همین الان هر فردی که صاحب مکان صنفی و پروانه کسب از اتحادیه طلا، جواهر و نقره باشد می تواند مبادرت به فروش آنلاین کند و بستر این خرید و فروش نیز وجود یک مکان صنفی است
    رئیس اتحادیه سازندگان طلا، جواهر و نقره شهرستان رشت ادامه داد : اتحادیه طلافروشان با وجود کارشناسان خبره در زمینه طلا و جواهر می تواند بهترین مرجع برای پیگیری شکایات مردمی باشد.
    وی افزود : اما اگر طلا فروشی آنلاین زیر نظر اتحادیه کسب و کار های مجازی راه اندازی شود این اتحادیه خواهد توانست جوابگوی مطمئنی برای عملکرد خود در قبال فروش آنلاین طلا و شکایات احتمالی مردم باشد ؟

    فلزی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی طلافروشی تا سالها جوابگوی عملکرد خود هستند، تصریح کرد : آیا یک طلافروشی آنلاین بعد از 15 سال در مورد طلای خریداری شده پاسخگو است ؟ آیا اصلا آن فروشگاه مجازی بعد از سالها وجود خواهد داشت ؟

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی