• ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • یلدای مهربانی در اتاق اصناف مرکز گیلان

    شیرین تر می شود یلدای دلت
    وقتی هدیه می دهی مهربانی را

    به مناسبت فرارسیدن جشن سنتی و باستانی شب یلدا در اقدامی قابل تحسین اتاق اصناف مرکز گیلان امشب میزبان مدیران و مسئولان آسایشگاه سالمندان و معلولین گیلان بود تا جلسه ماهانه اتحادیه های صنفی حال و هوای دیگری داشته باشد.
    جلال الدین محمد شکریه رییس اتاق اصناف مرکز گیلان در ابتدای این نشست
    کمک به همنوعان و افراد آسیب‌پذیر جامعه را از جمله مفاهیم مورد تأکید در دین مبین اسلام دانست و گفت:‌ با توجه به افزایش نرخ ارز و کالاها و خدمات نیاز آسایشگاه بیش از گذشته به مهرورزی مردم است.
    شکریه حمایت‌های مادی و معنوی از مراکز خیریه‌ای مانند آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت را ضروری خواند و تصریح کرد:‌ با مهربانی ها، طولانی ترین شب سال را برای آنان به یک یلدای به یادمانیدنی تبدیل کنیم.
    رئیس اتاق اصناف استان گیلان بر ضرورت کمک به مجموعه‌های خیریه استان تأکید کرد و ابراز داشت: علاوه بر اعطای کمک‌های شخصی به چنین نهادهایی که وظیفه بسیار سنگینی را در جامعه بر عهده دارند زمینه‌سازی برای کسب درآمدهای سیال می‌تواند در استقلال نهادهای خیریه مؤثر واقع شود.
    بازدید رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی از آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان
    جلال الدین محمد شکریه رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان به همراه جمعی از روسای اتحادیه های صنفی شهرستان رشت از آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان بازدید کردند .
    سید علی حسینی مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان نیز در این جلسه اصناف و بازاریان رشت از یاوران آسایشگاه دانست و تاکید کرد : این مجموعه هیچگاه از اعتبارات دولتی استفاده نکرده است .
    حسینی با اشاره به ظرفیت 550 نفری این آسایشگاه گفت : به 400 مددجوی بیمار ، معلول و ایزوله در این مجموعه خدمات دهی میشود که 19 تن از آنها خارج از استان در این مرکز بستری هستند.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی