• ۱۴۰۲-۱۲-۲۹
  • استقبال مردم از حضور واحدهای بومی در نمایشگاه های تخصصی

    استقبال مردم از حضور واحدهای بومی در نمایشگاه های تخصصی

    بیش از یک هزار واحدصنفی در اتحادیه درودگران شهرستان رشت به عنوان واحدهای تولیدی و صنفی با اشتغال پایدار، صنعت ساختمان منطقه را پوشش می دهند .
    رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان و فرآورده های چوبی شهرستان رشت همچنین در ارتباط با برگزاری نمایشگاه خانه مدرن افزود: طی سال های گذشته، نمایشگاه در زمان هایی برگزار می شد که تهدیدی برای کسب و کار واحدهای ما بود و همکاران به شدت از برگزاری این نمایشگاه گله مند بودند چرا که برخی از نمایشگاه ها در زمان اوج بازار خصوصاً پایان سال، راه اندازی می شد و تهدیدی برای کسب و کارهای فعال استان گیلان بود.
    علی امیرمستوفیان افزود : در گذشته واحدهایی در نمایشگاه ها حضور می یافتند که برخی مشکلات را برای مصرف کنندگان و حتی شرکت نمایشگاه ها ایجاد می کردند .
    وی ادامه داد : خوشبختانه با تعامل خوبی که بین شرکت نمایشگاهی، اتحادیه و اتاق اصناف صورت گرفته شرایط به گونه ای رقم خورد که تنها واحدهای تولیدی توانمند داخل استان از امتیازات حضور در نمایشگاه بهره مند شوند .
    علی امیرمستوفیان گفت : حضور واحدهای صنفی داخل استان ، اقبال بیشتر مردم از واحدهای داخلی و حضور و نظارت کارشناسان اتحادیه شرایط برگزاری نمایشگاه را متحول ساخته است .

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی