• ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • نائب رئیس اتاق اصناف: چادرهای توزیع مرکبات برای نوروز ۱۴۰۰ در سراسر کشور برپا میشود

    نائب رئیس اتاق اصناف: چادرهای توزیع مرکبات برای نوروز ۱۴۰۰ در سراسر کشور برپا میشود

    نائب رئیس اتاق اصناف کشور گفت: در آستانه ایام نوروز چادرهای توزیع مرکبات در سراسر کشور برپا شده و سیب و پرتقال با قیمت رسمی عرضه میشود.

    جلالالدین محمد شکریه در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در رشت ، اظهار داشت: در آستانه ایام نوروز چادرهای توزیع سیب و پرتقال در شهرهای سراسر کشور برپا شده و مرکبات به قیمت رسمی عرضه میشود.

    نائب رئیس اتاق اصناف کشور درباره کنترل قیمت گوشت قرمز با بیان اینکه اتاق اصناف پایش قیمت در عرضه را برعهده دارد گفت: باید نظارت بیشتری در مرزها صورت گیرد تا از خروج غیرقانونی گوشت از مرزها جلوگیری شود همچنین جهاد کشاورزی نیز باید در این امر بر قیمت نظارت ویژهای داشته باشد.

    شکریه خاطرنشان کرد: اکثر فروشگاههای لوازم خانگی در سامانه تجارت وزارت صمت ثبت شده و فروشندگان لوازم خانگی همه اطلاعات فروش و خریدار را در آن سامانه ثبت میکنند با سامانه تجارت نظارت کامل بر قیمت واحد صنفی صورت میگیرد.

    وی عنوان داشت: آنچه در این حوزه بر قیمت اثرگذار است نظارت سازمان حمایت از مصرفکنندگان بر واردات مواد اولیه لازم خانگی بوده و باید ثبات قیمت شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی را مورد پایش قرار دهند.

    نائب رئیس اتاق اصناف کشور تصریح کرد: زمانی که با افزایش قیمت دلار قیمت لوازم خانگی افزایش مییابد با کاهش قیمت دلار نیز باید متقابلاً قیمت این لوازم کاهش یابد که متأسفانه بعضاً این موارد لحاظ نمیشود.

    وی گفت: امسال برگزاری نمایشگاههای بهاره در سطح کشور لغو شده و طرح «هر فروشگاه نمایشگاهی به وسعت ایران» در سطح کشور برگزار میشود که واحدهای صنفی اعم از کیف و کفش، آجیل، قنادیها، لوازم آشپزخانه، پوشاک در این طرح شرکت کرده و قیمتهای کنترل شده با درصد سود پایین را ارائه میکنند.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی