• ۱۴۰۳-۰۷-۲۷
  • هفتمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در رشت آغاز به کار کرد

    هفتمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در رشت آغاز به کار کرد

    هفتمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و دارویی با حضور 81 شرکت تولیدی و تجاری از 11 استان کشور در نمایشگاه بین المللی گیلان آغاز به کار کرد.
    محمدتقی یونسی رستمی رئیس اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی و عینک فروشان شهرستان رشت در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: در مراسم افتتاح این نمایشگاه، روسای دانشگاه علوم پزشکی استان، اداره کل صمت و اتاق اصناف مرکز گیلان حضور داشتند.
    وی ادامه داد: این نمایشگاه از سوم تا 6 مهرماه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین المللی گیلان دایر است و علاقمندان می توانند از 10 صبح تا 5 عصر از آن بازدید نمایند.
    رئیس اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی و عینک فروشان شهرستان رشت همچنین گفت: شرکت کنندگان این نمایشگاه از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی و گیلان محصولات تولیدی خود را عرضه کردند.
    وی همچنین از حضور معاونت غذا و دارو استان، ریاست حراست دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت تجهیزات پزشکی، ریاست بیمارستان سوانح و سوختگی ولایت، معاونت فنی سازمان نظام پزشکی استان و ریاست سازمان نظام پزشکی لاهیجان قدردانی کرد.
    علیرضا تهیدست رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات رئیس و اعضاء هیأت رئیسه اتحادیه ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه بعدی در مکانی در شأن و منزلت مردم استان گیلان برگزار شود.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی