• ۱۴۰۳-۰۷-۲۷
  • کارگروه تعیین و جانمایی زمین نمایشگاه بین المللی گیلان تشکیل شد

    کارگروه تعیین و جانمایی زمین نمایشگاه بین المللی گیلان تشکیل شد

    صبح امروز نشست هم اندیشی درجهت تعیین و جانمایی زمین نمایشگاه بین المللی گیلان با حضور روسای اتاق های اصناف، تعاون، نماینده اتاق بازرگانی، نمایندگان سازمان امور اقتصاد و دارایی و ادارات کل تعاون و صمت استان گیلان برگزار شد.
    علیرضا تهیدست رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان در این جلسه با تأکید بر این نکته که ایجاد نمایشگاه بین المللی در شأن مردم استان گیلان یک نیاز ضروری است، تصریح کرد: احداث نمایشگاه بین المللی یک مطالبه استانی است و اتاق های اصناف، تعاون و بازرگانی، پتانسیل لازم و کافی جهت پیشبرد این هدف را دارند.
    وی ادامه داد: بررسی بازارهای هدف برای صادرات، ترویج و ایجاد بنگاه های اقتصادی خرد فقط نمونه های حداقلی از برآیند ایجاد یک نمایشگاه بین المللی مناسب است.
    در این جلسه عیس محمدی رئیس اتاق تعاون استان با اشاره به جانمایی زمین مناسب برای مکان نمایشگاه خاطرنشان کرد: در استان های همجوار نیز با همکاری اتاق های بخش خصوصی و حمایت استانداری ها، اقدامات مناسبی انجام شده و گیلان نیز پتانسیل لازم را برای انجام کاین کار بزرگ دارد.
    وی افزود: رشت از نظر مکانی با توجه به داشتن فرودگاه و راه آهن شرایط مناسبی را برای ایجاد نمایشگاه بین المللی شمال کشور دارا است .

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی