• ۱۴۰۳-۰۲-۰۷
  • رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان شهرستان رشت : آسیب خریداران مصنوعات چوبی از فضای مجازی

    رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان شهرستان رشت : آسیب خریداران مصنوعات چوبی از فضای مجازی

    فروش مبلمان و مصنوعات چوبی در فضای مجازی به خریداران، آسیب جدی وارد می کند.

    علی امیرمستوفیان رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان شهرستان رشت افزود : متأسفانه فروش کالاهای مورد عرضه این اتحادیه توسط افراد فاقد مجوزهای قانونی در فضای مجازی از جمله سایت دیوار ضمن ایجاد مشکلات فراوان برای خریداران و این اتحادیه ، به مراجعات مکرر افراد شاکی منجر شده است .

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز گیلان ، وی ضمن انتقاد از برگزاری سالانه نمایشگاه تخصصی مبلمان در مرکز نمایشگاهی گفت : نمایشگاه تخصصی مبلمان در پایان سال همواره یک رقابت ناسالم را با واحدهای صنفی در شهرستان رشت ایجاد می کند .

    علی امیرمستوفیان افزود : همچنین برگزاری این نمایشگاه ها موجب سرازیر شدن شکایت های ناشی از عدم تعهد غرفه داران به خریداران را فراهم می آورد.

    وی ادامه داد : غرفه داران با گرفتن سفارش از مشتری ، تحویل کالا را به هفته های بعد موکول می کنند که معمولاً پس از پایان نمایشگاه است .وقتی سفارش ها به دست مشتری می رسد آنها بابت نامرغوب بودن کالای خریداری شده به اتحادیه مراجعه و نسبت به غرفه داران شکایت می کنند و این اتفاق حجم زیادی از شکایت ها و پیگیری ها را سالانه به اتحادیه تحمیل می کند.

    علی امیرمستوفیان گیلان را یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان و مصنوعات چوبی دانست و افزود :  صنف درودگران و مبلسازان یکی از بخش های بسیار تأثیرگذار در اقتصاد شهرستان رشت است و علاوه بر اینکه نیاز استان را تأمین میکند بخشی از استان های همجوار را نیز پوشش می دهد.

    وی ادامه داد : واحدهای تحت پوشش این اتحادیه و اشتغال پایدار ناشی از آنها، بسیار قابل توجه است و این نقش مهم و تأثیرگذار اعضاء اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان را در فضای کسب و کار نشان می‌دهد.

    علی امیر مستوفیان در بخش دیگری از این گفتگو گفت : همانگونه که حمایت از اعضاء برای اتحادیه اولویت اصلی است اما حقوق مصرف کنندگان نیز برای اتحادیه مهم است و خوشبختانه ما در اتحادیه از اعضاء دارای پروانه کسب کمترین شکایت مردمی را در طول سال داریم .

    رئیس اتحادیه صنف درورگان و مبلسازان شهرستان رشت با اشاره به بیش از 40 رسته شغلی فعال در این اتحادیه گفت : با توجه به ظرفیت های موجود داخل استان و در جهت بهبود فضای کسب و کار می بایست به صورت ویژه به واحدهای صنفی این اتحادیه نگاه و مشکلات آنان رفع شود.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی