• ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • تغییر نگرش مردم برای حل مشکل تعمیرکاران سیار

    تغییر نگرش مردم برای حل مشکل تعمیرکاران سیار

    شکایات های مردمی از تعمیرکاران سیار لوازم خانگی به حدی رسیده که اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی را به چالش کشیده است . به همین منظور پای صحبت ابراهیم ضمیری رییس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی شهرستان رشت نشستیم تا از دغدغه هایش در این زمینه آگاه شویم.

     

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز گیلان ، ابراهیم ضمیری رئیس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی معتقد است که تعمیرکاران سیار و بی پروانه ، امنیت روانی و اخلاقی و مالی جامعه را خدشه دار می کند.

    وی می گوید : عدم شناسه دار بودن این تعمیرکاران باعث شده موجی از شکایات های مردمی در این زمینه روانه اتحادیه گردد که متأسفانه هیچ راهی برای احقاق حقوق از دست رفته مردم وجود ندارد.

    رئیس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی شهرستان رشت در ادامه تأکید می کند : بهره برداری مردم از تعمیرکاران سیار که کاملاٌ غیرمجاز به فعالیت مشغول هستند ، عواقبی دارد که بیش از همه، گریبان استفاده کنندگان از این خدمات را می گیرد.

    ضمیری گفت : متأسفانه تعداد معدودی از فروشندگان لوازم خانگی پس از فروش محصولات و به درخواست مشتریان برای نصب و راه اندازی لوازم خانگی اقدام به معرفی تعمیرکاران سیار می کنند که این بر دامنه نگرانی ها می افزاید.

    ضمیری تغییر نگرش مردم و استفاده از تعمیرکاران مجاز و شناسایی شده را تنها راهکار رفع این چالش دانست و تأکید کرد : با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی ، مردم برای اینکه متضرر نشوند، باید از تعمیرکاران مجاز بهره ببرند.

    وی در بخش دیگری از این گفتگو به افزایش قیمت قطعات یدکی و کمبود قطعات اصلی در بازار اشاره کرد و گفت : همه نوع قطعات یدکی در بازار موجود است اما افزایش روزانه قیمت ها به فشار اقتصادی بیشتر به مردم خواهد انجامید .

    رییس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی یکی دیگر از چالش های این اتحادیه را وجود کالاهای غیرمجاز که به کالاهای بانه ای معروف هستند دانست و گفت : با توجه به جنگ اقتصادی و تحریم های موجود، مردم بهتر است از کالاهای ایرانی و یا محصولات دارای نمایندگی های فروش و تعمیرات استفاده نمایند تا بیش از این متضرر نشوند.

     

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی