• ۱۴۰۳-۰۲-۰۸
  • عملکرد مطلوب اصناف گیلان در دریافت QR code

    عملکرد مطلوب اصناف گیلان در دریافت QR code

    استاندار گیلان مطرح کرد؛

    عملکرد مطلوب اصناف گیلان در دریافت QR code

     

    استاندار گیلان با اشاره به عملکرد مطلوب اصناف استان در واکسیناسیون و دریافت QR code، گفت: واکسیناسیون در همه بخش ها باید جدی گرفته شود.

     

    اسدالله عباسی در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان با تأکید بر لزوم پرهیز از هر گونه عادی انگاری نسبت به ویروس کرونا، اظهار کرد: بی توجهی برخی شهروندان به رعایت دستور العمل های بهداشتی سبب شده در گذشته با موج‌های کرونایی مواجه شویم.

     

    وی بر ضرورت تشدید نظارت‌ها بر اجرای دقیق دستور العمل ها اشاره کرد و افزود: توجه به واکسیناسیون به ویژه دُز سوم باید در دستور کار قرار گیرد به ویژه در میان اصناف و بازاریان.

     

    استاندار گیلان با اشاره به عملکرد خوب اصناف استان در واکسیناسیون و ثبت نام در سامانه نشان سلامت و دریافت QR Code، تصریح کرد: یکی از گلایه‌های ما از افرادی است که از تزریق واکسن کرونا اجتناب می‌کنند.

     

     

    وی در ادامه با بیان اینکه این افراد سلامت دیگران را به خطر می‌اندازند، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید گزارشی از میزان واکسیناسیون کارکنان خود را به ستاد مدیریت کرونا استان گیلان ارائه دهند.

     

    عباسی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها با تولید محتوا در راستای اقناع سازی افکار عمومی اقدام کنند، اضافه کرد: توجه به واکسیناسیون در همه دستگاه‌ها و ادارات به ویژه مراکز آموزشی باید با جدیت دنبال شود.

     

    وی با بیان اینکه باید از ظرفیت روحانیون و ائمه جمعه و مبلغان دینی در ایام ماه مبارک رمضان استفاده شود، گفت: در صورت نیاز تعداد پایگاه‌ها و مراکز واکسیناسیون در سطح روستاها، مناطق محروم، ورزشگاه‌ها و اماکنی که امکان تجمع وجود دارد راه اندازی و افزایش یابد.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی