• ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • نائب رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف گیلان: اصناف در اولویت تزریق واکسن قرار گیرد

    نائب رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف گیلان: اصناف در اولویت تزریق واکسن قرار گیرد

    رئیس اتاق اصناف گیلان : با تاکید بر اینکه اصناف به دلیل ارتباط مستقیم با مردم از اولویت‌های دریافت واکسن هستند، گفت: پیگیری واکسن اصناف و بازرسان نظام‌صنفی را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌ایم تا هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

     

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران جلال‌الدین محمد شکریه امروز در گفت‌وگو با فارس ، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ارتباط اصناف با مردم با توجه به نوع جهش یافته کرونا اظهار کرد: اصناف همواره در ایام شیوع کرونا فشار زیادی را متحمل شده و تعطیلات کرونایی فشار اقتصادی زیادی را بر آن‌ها تحمیل کرده است.

     

    وی با بیان اینکه به دلیل ارتباط اصناف با مردم این افراد باید در اولویت واکسن قرار بگیرند، گفت: مکاتبات زیادی صورت گرفته تا بازرسان نظام صنفی که هر روز در خیابان‌ها هستند نیز در اولویت واکسن قرار گیرند.

    رئیس اتاق اصناف استان گیلان با تاکید بر اینکه اصناف به دلیل ارتباط مستقیم با مردم از اولویت‌های دریافت واکسن هستند، بیان کرد: معتقدم که نانوایان، اعم از سنتی و حجیم، آرایشگران زنانه و مردانه رستوران‌ها، فست‌فودها، کافی‌شاپ‌ها که حتی به صورت بیرون‌بر هم کار می‌کنند باید در اولویت واکسن قرار بگیرند.

     

    شکریه با بیان اینکه اصناف در تعطیلات کرونایی همراه ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده‌اند و همواره تصمیمات آن‌ها را همراهی کردند، افزود: اینکه این افراد نیز در اولویت واکسن قرار بگیرند یکی از مطالبات ما بوده و امیدواریم که خیلی زود به نتیجه برسد.

     

    وی با بیان اینکه روز گذشته فرماندار رشت نیز به لزوم واکسن اصناف اشاره‌ای داشته‌است، گفت: پیگیری واکسن اصناف و بازرسان نظام صنفی را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌ایم تا هر چه سریعتر به نتیجه برسد

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی