• ۱۴۰۳-۰۲-۰۱
  • نائب رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف گیلان: ضرورت دریافت«QR code»از سوی اصناف/ ۵۱۰۰ مورد بازرسی انجام شده است

    نائب رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف گیلان: ضرورت دریافت«QR code»از سوی اصناف/ ۵۱۰۰ مورد بازرسی انجام شده است

    ✅ نائب رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف گیلان: ضرورت دریافت«QR code»از سوی اصناف/ ۵۱۰۰ مورد بازرسی انجام شده است

    ? رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به ضرورت دریافت «QR code» از سوی اصناف، گفت: تاکنون ۵ هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی هدفمند از واحدهای صنفی استان گیلان انجام شده است.

    ? جلال الدین شکریه در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه در شهرستان رشت ۶۸ گشت مشترک آماده بازدید و نظارت بر عملکرد اصناف از نظر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند، اظهار کرد: طی دو سال گذشته بازدید و نظارت بر عملکرد اصناف در دستور کار بوده است.

    ?وی با بیان اینکه از بهمن ماه امسال نظارت‌ها به صورت هدفمند انجام می‌شود، گفت: در یک ماه اخیر موضوع نصب «QR code» در سامانه بر اساس اصناف تعریف شده و صاحبان واحدهای صنفی باید نسبت به دریافت و نصب این کد اقدام کنند.

    ?نایب رئیس اتاق اصناف ایران در ادامه با اشاره به اینکه در دو سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا اصناف بارکدی دریافت و در واحد صنفی خود نصب کرده بودند، اضافه کرد: امروز این بارکد کارایی خود را از دست داده و باید اصناف در سامانه «ایران من» چگونگی

     

    دریافت QR را به آنها راهنمایی می‌کند.

    ?وی با بیان اینکه حدود ۸۷ درصد اصناف در کل کشور دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: مالکان واحدهای صنفی باید بعد دریافت «QR code» آن را در واحد صنفی خود نصب کنند.

    ?شکریه با تأکید بر اینکه گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی با هدف بررسی نصب این کد بازرسی می‌کنند، تصریح کرد: استان گیلان جز استان‌های سرآمد در حوزه واکسیناسیون کرونا در سطح کشور محسوب می‌شود اصناف این استان نیز در این جایگاه مشارکت داشته‌اند.

    ?رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با بیان اینکه اکثر اصناف گیلان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و مابقی نیز باید نسبت دریافت این نوبت اقدام کنند، تأکید کرد: گشت‌های نظارت علاوه بر بررسی بازار از نظر قیمت و گرانی به موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف نیز رصد و پایش های خود را انجام می‌دهند.

    ?شکریه با اشاره به انجام ۵ هزار و ۱۰۰ بازرسی هدفمند در زمینه تالارها، رستوران‌ها و اماکن تهیه و توزیع غذا و پوشاک، کفش و نانوایی انجام شده است، افزود: سایر واحدهای صنفی نیز زیر ذره بین بازرسی این گشت‌ها قرار دارند و عملکرد آنها بررسی می‌شود.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی