• ۱۴۰۳-۰۱-۳۱
  • هیچ گزارشی در خصوص کمبود عرضه مرغ گرم در گیلان وجود ندارد

    هیچ گزارشی در خصوص کمبود عرضه مرغ گرم در گیلان وجود ندارد

    هیچ گزارشی در سطح عرضه مرغ گرم در گیلان وجود ندارد

    مدیر بازرسی و اتاق نظارت اصناف مرکز گیلان گفت: با توجه به بازرسی‌های انجام شده هیچ بخشی در سطح گوشت گوشت در واحدهای تولیدی گیلان به ویژه در شهرستان رشت وجود ندارد و نشان داده نمی‌شود.

    مهدی شریفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا طی اظهار کرد: با توجه به بررسی و گرانی گوشت مرغ در برخی از استانها و افزایش خودسرانه از سوی واحدهای مرغ فروشی یکی، دو هفته اخیر 375 مورد بازرسی از این واحدها انجام شد. که فقط ۱۲ مورد جرم گرانفروشی دارند.

    وی افزود: این محصول است که در همه فروشگاه‌های تولیدکننده مرغ این ماده غذایی به اندازه کافی وجود دارد و مردم استان مشکلی برای تهیه گوشت مرغ دارند و به سهولت و بانرخ آن را تهیه می‌کنند.

    وی ادامه داد: حال در برخی از استان‌ها مردم در تهیه گوشت مرغ دچار مشکل می‌شوند و برای خرید آن باید در صف بمانند در حالی که قیمت هر مرغ در برخی از استانها بین ۷۵ هزار تومان تا ۸۵ هزار تومان است.

    مدیر واحد بازرسی و نظارت بر اتاق اصناف مرکز گیلان بیان کرد: در گیلان مشکلی در این رابطه وجود ندارد و بازرسی‌ها نیز از این مرکز و سایر بخش‌های مرتبط ادامه می‌یابند و اجازه گرانفروشی و کم‌فروشی داده نمی‌شود و وضعیت مرغوبی عادی دارد. .

    هم اینک هر کیلو گوشت مرغ در مرکز گیلان در واحدهای پیشنهادی از کیلویی ۶۶ هزار تا ۶۹ هزار تومان به فروش می‌رسد و برخی از این واحدها نیز برای رقابت حتی مرغ را کیلویی ۶۵ هزار و ۸۰۰ تومان می‌کنند.

     

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی