• ۱۴۰۳-۰۲-۰۷
  • وقتی بانک ها باز هستند مگر می شود اصناف تعطیل باشند ؟

    وقتی بانک ها باز هستند مگر می شود اصناف تعطیل باشند ؟

    وقتی شما اجازه ورود به مغازه و دسترسی به کالاهای خود ندارید چگونه می توانید فروش آنلاین داشته باشید ؟

    این سوالی است که وحید نجفی رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی شهرستان رشت مطرح می کند اما می گوید برای این پرسش ، پیگیری فراوانی نیز با مراجع ذیربط انجام دادیم اما پاسخی نیافتیم.

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز گیلان، رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی شهرستان رشت ادامه می دهد : وقتی بانک ها تعطیل نیستند مگر می شود اصناف کار نکنند؟ تعطیلی واحدهای صنفی راه حل اصلی کنترل شیوع کرونا نیست.

    نجفی در بخش دیگری از این گفتگو به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در هایپرها و داروخانه ها در ایام تعطیلی کرونا اشاره کرد و گفت : فروش این محصولات در این مراکز به صدها واحدصنفی آرایشی و بهداشتی آسیب زده است،  مگر ما می‌توانیم آسپیرین بفروشیم که آنها لوازم آرایشی می‌فروشند؟

    وی ادامه داد : سازمان غذا و دارو به ما اعلام کرده که حق نداریم لنز بفروشیم اما با توجه به اینکه دو نوع لنز، زیبایی و طبی وجود دارد ، حق ما است که بتوانیم لنز زیبایی را در فروشگاهایمان به فروش برسانیم.

    رییس اتحادیه آرایشی و بهداشتی شهرستان رشت 90 درصد کالاهای موجود در این واحدهای صنفی را تولید داخل عنوان کرد و گفت : مابقی محصولات نیز فقط در ایران بسته بندی می شود.

    وی همچنین از توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده در واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی خبر داد و گفت : 3 واحدصنفی در ایام تعطیلی کرونا به صورت ایستگاه سلامت به فعالیت پرداختند.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی