• ۱۴۰۳-۰۲-۱۳
  • با چه مبلغی می توانید در رشت لپ تاپ بخرید

    با چه مبلغی می توانید در رشت لپ تاپ بخرید

    رئیس اتحادیه فن آوران الکترونیک و رایانه شهرستان رشت گفت : در حال حاضر لپ تاپ های مناسب برای وب گردی از قیمت پایه ۸ میلیون تومان در بازار یافت می شوند.

    مجیدزری دوست ادامه داد : اما لپ تاپ هایی با قیمت ۲۵ الی ۳۵ میلیون تومان که برای کاربری روزمره یا مناسب سیستم های اداری هستند، بیشترین فروش را در بازار دارند.

    وی افزود : بسته به نیاز متقاضی محدوده قیمتی لپ تاپ تغییر می کند. به عنوان نمونه لپ تاپ هایی که برای رشته های مهندسی مناسب هستند یا برای اجرای نرم افزارهای سنگین و حجیم  مورد استفاده قرار میگیرند یا سری گیمینگ که عملکرد بالاتری نسبت به سایر لپ تاپ ها دارند از قیمت ۴۰ میلیون تومان به بالا به فروش می رسند.

    رئیس اتحادیه فن آوران الکترونیک و رایانه شهرستان رشت همچنین درخصوص لپ تاپ های استوک موجود در بازارگفت : گاهی افراد به دلایل متفاوت قصد تعویض لپ تاپ های تازه خریداری شده خود را دارند که در بعضی مواقع دربین آنها لپ تاپ هایی که گارانتی آنها به اتمام نرسیده هم وجود دارند.

    زری دوست گفت : از جمله نکاتی که در زمان خرید لپ تاپ های استوک باید به آن توجه شود، سلامت فیزیکی دستگاه و مشخصات فنی آن می باشد همچنین این امر که دستگاه تعمیر شده است یا خیر، وجود جعبه دستگاه و اطمینان از مالکیت فروشنده از مواردی است که خریدار باید مورد توجه قرار دهد.

    وی همچنین از وجود لپ تاپ های نسل جدید دربین لپ تاپ های استوک در بازار خبر داد. زری دوست درخصوص مراجعه مردم به فروشگاه های عرضه رایانه تصریح کرد: هرچند بیشتر مراجعات وابسته به نیاز مشتریان است اما این روزها و به علت شرایط اقتصادی مراجعه در جهت تعمیر لپ تاپ ها بیشتر از ارتقاء یا خرید است.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی