• ۱۴۰۳-۰۲-۰۱
  • جلال الدین محمد شکریه شامگاه جمعه گذشته در برنامه در مسیر توسعه شبکه باران با تاکید بر ضرورت همگرایی بین تمام دستگاههای اجرایی در موضوع حجاب، گفت: مهمترین نقشه راه، استفاده از قانون مد و لباس است و اگر کارگروههای این قانون به صورت همگرایی در سطح کشور منعقد شود منجر به نتیجه میشود.

    جلال الدین محمد شکریه شامگاه جمعه گذشته در برنامه در مسیر توسعه  شبکه باران با تاکید بر ضرورت همگرایی بین تمام دستگاههای اجرایی در موضوع حجاب، گفت: مهمترین نقشه راه، استفاده از قانون مد و لباس است و اگر کارگروههای این قانون به صورت همگرایی در سطح کشور منعقد شود منجر به نتیجه میشود.

     

    جلال الدین محمد شکریه شامگاه جمعه گذشته در برنامه در مسیر توسعه  شبکه باران با تاکید بر ضرورت همگرایی بین تمام دستگاه‌های اجرایی در موضوع حجاب، گفت: مهمترین نقشه راه، استفاده از قانون مد و لباس است و اگر کارگروه‌های این قانون به صورت همگرایی در سطح کشور منعقد شود منجر به نتیجه می‌شود.

    رئیس اتاق اصناف استان گیلان با بیان اینکه نظارت بر واحدهای صنفی برگرفته از خواسته‌هایی است که در سند مشترک تبیین می‌شود، بیان کرد: هر کسی متناسب با جغرافیای منطقه خود سیاست گذاری می‌کند لذا باید یک خروجی واحد داشته باشیم تا سیاست‌ها مؤثر واقع شود.

    وی با اشاره به اینکه پوشاک تنها یک پوشش نیست بلکه نشانگر فضیلت اجتماعی و فرهنگی جامعه است، اضافه کرد: یکی از ارکان مهم تهاجم فرهنگی، نوع پوشش در جامعه است.

    شکریه با بیان اینکه نیاز البسه کشور در سال ۵۰۰ هزار تن است که ۳۸۵ هزار تن آن در داخل تولید می‌شود، افزود: ۹۵ درصد تولید مربوط به واحدهای صنفی و پنج درصد برای بخش صنعت است‌.

    وی با اشاره به صادرات ۱۸ هزار تنی البسه و نقش آن در ارزآوری و ایجاد اشتغال پایدار در کشور، تصریح کرد: واردات رسمی البسه کشور، ۹ میلیون دلار است.

    رئیس اتاق اصناف استان گیلان افزود: امروزه به واحدهای تولیدی البسه جدیدالتاسیس تسهیلات تأمین اجتماعی ارائه نمی‌شود و این تبعیض بین واحدهای تولیدی قدیمی و جدید قابل قبول نیست.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی