• ۱۴۰۳-۰۲-۰۹
  • رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان: استقلال نهادهای خیریه ضرورتی انکارناپذیر است

    رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان:  استقلال نهادهای خیریه ضرورتی انکارناپذیر است

     

    به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، رئیس و اعضاء هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز گیلان به همراه روسای اتحادیه های صنفی شهرستان رشت از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت بازدید بعمل آوردند.

    علیرضا تهیدست رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان در جریان این بازدید ضمن تبریک ایام دهه فجر و قدردانی از زحمات مدیریت و پرسنل بخش درمان این مجموعه، کمک به همنوعان و افراد آسیب پذیر جامعه را از مفاهیم مورد تأکید در دین اسلام عنوان کرد و گفت: باتوجه به افزایش نرخ ارز، کالاها و خدمات ،  آسایشگاه بیش از گذشته به مهرورزی مردم نیاز دارد.

    تهیدست حمایت های مادی و معنوی از مراکز خیریه مانند آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت را ضروری خواند و عنوان کرد: با مهربانی ها می توانیم شرایط زندگی در این مجموعه را بهتر از پیش نمائیم.

    رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان برضرورت کمک به مجموعه های خیریه تأکید و ابراز داشت: علاوه بر اعطاء کمک های شخصی به چنین نهادهایی که وظیفه سنگینی را در جامعه به عهده دارند، زمینه سازی برای کسب درآمدهای پایدار می تواند در استقلال نهادهای خیریه موثر واقع شود.

    سیدعلی حسینی مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت نیز در جریان این بازدید، اصناف و بازاریان را از یاوران اصلی آسایشگاه عنوان کرد و گفت: 500 مددجوی بیمار، معلول و ایزوله در این مجموعه خدمات دهی می شوند که هزینه ماهانه هر نفر بالغ بر 9 میلیون تومان می باشد.

    وی هزینه سال جاری آسایشگاه معلولین و سالمندان را بالغ بر 53 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: سالانه بیش از 3 میلیارد تومان  درآمد از محل املاک و مستغلات در اختیار مجموعه داریم. بخشی از این مبلغ توسط بهزیستی پرداخت می شود و یک سوم هزینه ها را مردم اعطاء میکنند.

    حسینی با تأکید بر حضور همیشگی اصناف در کنار آسایشگاه تأکید کرد: بخش اعظم کمک های آسایشگاه توسط قشر متوسط جامعه انجام می شود.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی