• ۱۴۰۳-۰۲-۱۴
  • رضامهدی باردیگر رئیس هیأت های مذهبی استان گیلان

    رضامهدی باردیگر رئیس هیأت های مذهبی استان گیلان

     

    انتخابات استانی هیأت رئیسه شورای هیأت های مذهبی استان گیلان در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار و ابراهیم رضامهدی به عنوان رئیس، انتخاب شد.

    سیروس مرادی به عنوان معاون، سیدرضا موسوی دبیر، محمدرضا عفتی امورمالی و هادی نظام دوست به عنوان معاونت طرح و برنامه برگزیده شدند.

    گفتنی است ابراهیم رضامهدی از چهره های نام آشنای مذهبی و صنفی شهرستان رشت است سالها ریاست اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت این شهرستان را برعهده دارد. وی چندی پیش در مرحله اول ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، نام نویسی اما از ثبت نام نهایی خودداری کرد و گلایه های فراوانی نیز از برخوردها و برخی کج سلیقگی ها داشت.

    پس از برگزاری انتخابات استانی هیأت رئیسه شورای هیأت های مذهبی استان گیلان گفتگویی با وی انجام دادیم که می خوانید:

    رضامهدی ضمن قدردانی از اعتماد مجدد اعضاء هیأت های مذهبی استان گیلان درخصوص چرایی عدم ثبت نام در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همزمان با مرحله دوم و علیرغم دریافت کد ثبت نام، متأسفانه با برخوردهای مغایر قانون مواجه شدم.

    وی افزود: دریافت مکاتبات متوالی ازسوی سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر اینکه جهت ثبت نام در انتخابات مجلس می بایست از حضور در هیأت رئیسه ” هیأت های مذهبی ” استعفا دهید، راهی جز انصراف از مرحله نهایی ثبت نام، پیش پایم نگذاشت.

    عضو هیأت رئیسه هیأت های مذهبی استان گیلان تصریح کرد: از طریق وزارت کشور، ستاد انتخابات و هیأت نظارت شورای نگهبان، پیگیر مشکل ایجاد شده گردیدم و با اینکه تمامی این نهادها بر جایگاه مردمی و غیردولتی ” هیأت های مذهبی ” تأکید داشتند، اما زمان کافی برای احقاق حق وجود نداشت.

    ابراهیم رضامهدی گفت: بنده حضور در هیأت های مذهبی را به خاطر سال ها فعالیت در این حوزه، بر کاندیداتوری مجلس، ترجیح دادم و هرچند مراحل ثبت نام در سایت وزارت کشور را انجام داده اما به ناگزیر و با تحمیل مکاتبات سلیقه ای، از ادامه ثبت نام خودداری کردم.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی