• ۱۴۰۳-۰۲-۰۹
  • رییس اتاق اصناف مرکز استان: گیلان با الگوبرداری مناسب از استانهای پیشرو، ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت کیف و کفش در کشور را دارد

    رییس اتاق اصناف مرکز استان: گیلان با الگوبرداری مناسب از استانهای پیشرو، ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت کیف و کفش در کشور را دارد

    رییس اتاق اصناف مرکز استان در جریان افتتاح اولین نمایشگاه کیف و کفش و صنایع وابسته در گیلان عنوان نمود:

    گیلان با الگوبرداری مناسب از استانهای پیشرو، ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت کیف و کفش در کشور را دارد

    رییس اتاق اصناف مرکز استان گیلان در جریان افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته در رشت گفت: صنعت کیف و کفش کشور توانمندی بالایی جهت حضور در بازارهای بین المللی به ویژه در خاورمیانه دارد و امیدواریم با الگوبرداری مناسب از استانهایی که قطب تولید کیف و کفش هستند، استان گیلان نیز به عنوان یکی از قطبهای این صنعت در سطح کشور و منطقه مطرح گردد.

    علیرضا تهیدست افزود: برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش در استان گیلان با حضور تولیدکنندگان مطرح کشوری، اقدامی موثر و سودمند است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور فعالان صنعت کیف و کفش گیلان در نمایشگاههای ملی و نمایشگاههای سایر استانها نیز باشیم.

    وی تصریح کرد: این رویداد دریچه جدیدی برای تولیدکنندگان کیف و کفش استان جهت توسعه فعالیت و تعامل می تواند باشد و از فعالان این صنعت در استان دعوت می نماییم از این نمایشگاه بازدید کنند.

    مجری اولین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته گیلان نیز گفت: این نمایشگاه تخصصی برای اولین بار در رشت دایر گردیده است.

    شهرام حسین نژاد دانشور افزود: ۱۰۰ برند برتر در صنعت کیف و کفش از ۷ استان کشور در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.

    وی تصریح کرد: واحد‌های تولیدی کیف و کفش و صنایع وابسته شرکت کننده در این نمایشگاه تخصصی از استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، خراسان، زنجان، همدان و اردبیل می باشند.

    مجری نمایشگاه های صنعت کیف و کفش کشور هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را تسهیل ارتباط بین حوزه تولید و توزیع عنوان کرد و بیان داشت: در این نمایشگاه تخصصی تولیدکنندگان با معرفی و ارائه جدیدترین و به روز ترین محصولات خود و بستن قرارداد با تجار، مغازه داران و بنکدارها، باعث می شوند تا قیمت محصولی که به دست مردم عزیزمان برسد مناسبتر باشد.

    وی در پایان یادآور شد: همچنین بنکداران و فروشندگان کفش می توانند با حضور در این نمایشگاه تخصصی، ضمن خرید مستقیم از تولید کنندگان حاضر به قیمت مناسب، از تولید داخلی حمایت کنند.

     

    شایان ذکر می باشد، نخستین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته تا روز جمعه دهم شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان دایر می باشد.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی