• ۱۴۰۳-۰۲-۱۵
  • سامانه مودیان، بستری برای اجرای مالیات عادلانه است

    سامانه مودیان، بستری برای اجرای مالیات عادلانه است

    نشست هم اندیشی اداره کل امور مالیاتی استان و هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز گیلان درخصوص سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی ، صبح امروز برگزار شد.

    علیرضا تهیدست رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان، سامانه مودیان را گامی در راستای شفاف سازی عملکرد مالی واحدهای صنفی عنوان کرد و گفت: با ارتباط بیشتر سازمان امور مالیاتی با اتاق اصناف و بررسی مستمر دغدغه های واحدصنفی، فضا به سمت ایجاد آرامش روانی واحدهای صنفی پیش خواهد رفت.

    رضا برهانی نیا، مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان نیز در این جلسه با اعلام زمان اجرای قانون پایانه های فروشگاهی سامانه مودیان که برای اشخاص حقیقی از ابتدای دی ماه آغاز می شود گفت: این قانون از مهمترین قوانین در حوزه شفافیت مالی در نظام اقتصادی کشور است که اجرای کامل آن به عدالت مالیاتی منجر خواهد شد.

    وی در جهت کاهش حاشیه ها و استرس های ناشی از آغاز اجرای قانون، بحث آموزش را از اولویت های این طرح عنوان کرد و خواستار برگزاری جلسات آموزش با حضور مدرسین اداره کل امور مالیاتی و روسای اتحادیه های صنفی شد.

    برهانی نیا تأکید کرد: اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، گامی بزرگ است که با همکاری تمامی واحدهای صنفی می تواند به بار بنشیند.

     

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی