• ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • موضع‌گیری صریح اتاق اصناف گیلان درباره اتفاقات مهدیه رشت

    موضع‌گیری صریح اتاق اصناف گیلان درباره اتفاقات مهدیه رشت

    موضعگیری صریح اتاق اصناف گیلان درباره اتفاقات مهدیه رشت

     

    رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با ابزار تأسف از هنجارشکنی برخی از فعالان و پروانه‌دارهای صنف آرایشگران رشت در مهدیه این شهر، گفت: این اطمینان را به دلسوزان خواهیم داد که به‌صورت جدی با هنجارشکنان جریان فرایند انتخابات، برخورد می‌کنیم.

    علیرضا تهیدست، رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به هنجارشکنی برخی از فعالان، متصدیان و پروانه‌داران صنف آرایشگران رشت در مهدیه رشت و اسائه ادب به ساحت آن مکان مقدس، اظهار کرد: برخلاف دیدگاه ما و به جهت حفظ رویه، تیم هیئت اجرایی تصمیم گرفت تا محل برگزاری انتخابات در مهدیه رشت باشد.

    وی با اظهار تأسف از بروز برخی هنجارشکنی‌های فعالان صنف آرایشگری در محل برگزاری انتخابات، افزود: متأسفانه برخلاف تصورات، شاهد هنجارشکنی برخی از فعالان این صنف، متصدیان و پروانه دارهای صنف آرایشگران در مهدیه بودیم.

    رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان در پاسخ به اینکه چرا تذکری به هنجارشکنی‌های برخی از فعالان صنف آرایشگری داده نشده، گفت: دیروز به جهت حفظ جریان انتخابات و برهم نخوردن جو انتخابات، برخورد مستقیم با فعالان صورت نگرفته اما مطمئناً با مخالفان و هنجارشکنان برخورد جدی خواهد شد.

    تهیدست با محترم شمردن انتقادات جبهه فرهنگی انقلاب و دغدغه‌مندان ارزش‌های اسلامی، افزود: این اطمینان را به کلیه دغدغه‌مندان نظام و انقلاب اعلام می‌کنیم که از راه درست در برابر هنجارشکنان خواهیم ایستاد و اجازه تعدی به ارزش‌ها را نخواهیم داد

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی