• ۱۴۰۳-۰۲-۱۴
  • همایش تجلیل از پیشکسوتان و فعالان صنف تعمیرکاران اتومبیل شهرستان رشت، صبح روز گذشته در سالن اجتماعات اداره آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برگزار شد

    همایش تجلیل از پیشکسوتان و فعالان صنف تعمیرکاران اتومبیل شهرستان رشت، صبح روز گذشته در سالن اجتماعات اداره آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برگزار شد

    علیرضا تهیدست رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان در این همایش با اشاره به جایگاه آموزش در رشد و توسعه اصناف گفت: هر چقدر هم متخصص باشیم اگر خود را با دانش روز هماهنگ نکنیم از چرخه اقتصاد حذف خواهیم شد.

    وی اصناف را عامل اصلی اشتغال پایدار دانست و گفت: کسانی، پیشگام و موفق خواهند شد که تحولات جدید را شناخته و با علم و فنون روز دنیا هماهنگ شوند.

    تهیدست همچنین با اشاره به حجم زیاد شکایات مطرح شده از تعمیرکاران اتومبیل گفت: عدم پذیرش اولیه در تعمیرگاه ها، یکی از عواملی است که موجب افزایش شکایات می شود.

    امیر حقی حق بیان رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل شهرستان رشت نیز در این همایش با بیان سابقه بیش از 40 ساله اتحادیه یادشده گفت: اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل شهرستان رشت در سال 1362 تأسیس شد و در حال حاضر بیش از 2200 واحد صنفی از این اتحادیه پروانه کسب دریافت کردند.

    در پایان این مراسم، بیش از 50 نفر از پیشکسوتان و فعالان حوزه خودرو مورد تقدیر قرار گرفتند.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی