• ۱۴۰۳-۰۲-۱۰
  • واحدهای صنفی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

    واحدهای صنفی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

    واحدهای صنفی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

    منصور قربانی، معاونت مطالبه گری و امور اجتماعی نهادهای حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، صبح امروز در جلسه ای در محل اتاق اصناف که به ریاست علیرضا تهیدست، رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان و با حضور روسای اتحادیه های صنف الکتریک، اغذیه و کافه بستنی، رستوران، تالارداران و خدمات مجلس، فروشندگان و تعمیرکاران تلفن همراه، طلافروشان وفروشندگان پوشاک برگزار شد با بیان اینکه واحدهای صنفی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند تصریح کرد: بستن و پلمپ یک واحدصنفی، هنر نیست.

    وی خواستار تشکیل کارگروهی متشکل از اتحادیه های صنفی، اتاق اصناف، بسیج اصناف، اداره اماکن و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شد تا مشکلات از طریق این کارگروه پیگیری شود.

    قربانی ادامه داد : حرمت اتحادیه های صنفی و واحدهای صنفی را باید حفظ کرد و باید تلاش کرد تا امنیت روانی جامعه اصناف، بهم ریخته نشود.

    در ادامه این جلسه علیرضا تهیدست با اشاره به اینکه اتحادیه ها، بازوان اجرایی اتاق اصناف و تسهیل کننده امور واحدهای صنفی هستند، از برخوردهای چندگانه با واحدهای صنفی گلایه کرد و تشکیل کارگروه پیشنهادی را حرکتی پسندیده در این زمینه اعلام کرد.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی