• ۱۴۰۳-۰۲-۰۹
  • پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان به مناسبت روز ملی اصناف

    پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان به مناسبت روز ملی اصناف

    پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان به مناسبت روز ملی اصناف

    در مکتب حیات بخش اسلام همانگونه که پیامبر عظیم الشأن ما می فرماید: کار، تلاش و کسب روزی حلال، یکی از پایه های جامعه اسلامی و در ردیف والاترین و بزرگترین عبادات قرار گرفته است همچنین از آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن در تمام مقاطعی که کشور به حمایت و همکاری اصناف و بازاریان نیاز داشته آنان از تلاش و همراهی صادقانه و صمیمانه کوتاهی نکرده و فعالانه نقش بی بدیل خود را در پویایی اقتصاد-اشتغال پایدار و سایر موارد ایفا نموده و این نقش آفرینی در حوادث و فرازهای مهم سال های اخیر نیز کماکان تداوم داشته و به ثبات و آرامش کشور یاری  رسانده است .
    لذا نامگذاری اول تیرماه به عنوان روز ملی اصناف، نشان از جایگاه ویژه و خاص این قشر بزرگ از جامعه دارد. جامعه ای که دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیار می باشد و هر دولت موفقی لازم است برای داشتن اقتصادی پویا و پیشرو با جامعه صنفی هماهنگ بوده و از ظرفیتهای این قشر در توسعه اقتصادی استفاده کند.
    بدینوسیله این روز مهم را خدمت خانواده بزرگ اصناف استان گیلان تبریک عرض نموده و امید است با همدلی و همکاری شما عزیزان و ارگان های مختلف بتوانیم مشکلات اصناف را به حداقل برسانیم.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی