• ۱۴۰۳-۰۲-۱۴
  • کمک اصناف به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد

    کمک اصناف به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد

    جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گیلان با حضور جمعی از نیکوکاران و خیرین در رشت برگزار شد
    دکتر اسدااله عباسی استاندار گیلان در آئین جشن گلریزان با اشاره به فضایل این کارخیر گفت: زندانیان جرائم غیرعمد از آنجایی که عمدی در انجام جرم نداشتند، چشم به راه کمک های مردم هستند.
    حجت الاسلام و المسلمین صادقی، رئیس کل دادگستری گیلان هم در این جشن گفت: در سال گذشته 295 زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین استان آزاد شدند و امسال نیز 219 زندانی جرائم غیرعمد، مشمول کمک های مردم هستند و امید داریم که با کمک خیرین، این اقدام خداپسندانه تحقق یابد.
    علیرضا یزدانی رئیس ستاد دیه گیلان نیز در این مراسم گفت: برگزاری چنین محافلی، در کمک نیکوکارانه به زندانیانی که توان مالی ندارند، بسیار موثر است.
    علیرضا تهیدست رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان هم با اشاره به استقبال اصناف و بازاریان از این عمل خیر، از کمک بیش از 150 میلیون تومانی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان رشت در این امر خداپسندانه خبر داد.

    شایان ذکر است در این مراسم، آقای محمدرضا جهانی از اتحادیه کفاشان و کفش فروشان 50 میلیون تومان، سرکار خانم کامیاب از اتحادیه آرایشگران زنانه مبلغ 25 میلیون تومان، اتحادیه فروشندگان بلور و چینی و لوازم آشپزخانه 10 میلیون تومان، اتحادیه الکتریک و تابلوهای تبلیغاتی 10 میلیون تومان، اتحادیه کفاشان و کفش فروشان 5 میلیون تومان، اتحادیه فرش ماشینی و موکت و تزئینات داخلی 5 میلیون تومان، اتحادیه آرایشگران مردانه 5 میلیون تومان، آقای امیر حقی حق بیان از اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل 5 میلیون تومان، خانم هاشمی از رستوران هیراد 5 میلیون تومان، سرکار خانم جریانی 5 میلیون تومان، آقای ایمن آبادی 2 میلیون تومان، سرکار خانم هاجر رحیمی فرح ۲ میلیون تومان، سرکار خانم صادقی 1 میلیون و پانصدهزار تومان، سرکار خانم نزهت شعار یک میلیون تومان، سرکار خانم هوشمند پانصد هزار تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی