• ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • گلایه رئیس اتحادیه لوازم آرایشی بهداشتی شهرستان رشت از لغو مجوز فعالیت ایستگاه های سلامت

    گلایه رئیس اتحادیه لوازم آرایشی بهداشتی شهرستان رشت از لغو مجوز فعالیت ایستگاه های سلامت

    ایستگاههای سلامت موجب ثبات قیمتی و وفور ماسک و مواد ضدعفونی در بازار شد.

    وحید نجفی رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی شهرستان رشت ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به شیوع بیماری کرونا در اسفند سال ۹۸ و کمبود شدید ماسک و مواد ضدعفونی در آن زمان افزود: ایستگاههای سلامت با کمک بسیج اصناف و اتاق‌های اصناف و همراهی سازمان صنعت، معدن و تجارت توانستند کمبود ماسک و مواد ضد عفونی را به نفع محسوسی کاهش و با پایین آوردن قیمت ها شرایطی فراهم نمایند تا عامه مردم به راحتی به این لوازم در دوران شیوع کرونا دسترسی داشته باشند.

    نجفی ادامه داد: ایستگاه‌های سلامت توانستند افرادی را که از لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم سوء استفاده می کردند را از مدار بازار خارج نمایند.

    وی گفت: متاسفانه در سری جدید تعطیلات کرونایی ستاد کرونا تصمیم گرفت که این تعطیلی ها شامل ایستگاه‌های سلامت نیز باشد و مجوز  ایستگاه های سلامت را لغو کرد و در پی اعتراض ما اعلام کردند که ایستگاه‌های سلامت می توانند خارج از مغازه به فروش ماسک و مواد ضدعفونی بپردازند که به نظر بنده عملی غیر ممکن است.

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز گیلان ، نجفی تاکید کرد: اگر ایستگاه‌های سلامت فعالیت نمی‌کردند هم اینک مردم باید ماسک ۵۰ عددی را از داروخانه‌ها بسته‌ای ۲۰۰ هزار تومان می‌خریدند.

    رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی شهرستان رشت همچنین با انتقاد از تعدادی از اعضای صنف خود که از مجوز ایستگاه سلامت سوءاستفاده کرده و به فروش سایر لوازم آرایشی و بهداشتی می‌پرداختند، از لغو مجوز ایستگاه سلامت بیش از ۶۰ واحد صنفی خبر داد.

    وی در پایان از بسیج اصناف و ریاست محترم اتاق اصناف درخواست کرد تا با رایزنی با ستاد کرونا این مسئله را به نحو مطلوبی ساماندهی نمایند.

     

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی