• ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • اختصاص غرفه های رایگان به قالیبافان بومی گیلان در نمایشگاه های تخصصی

    اختصاص غرفه های رایگان به قالیبافان بومی گیلان در نمایشگاه های تخصصی

    مراسم پایان دوره ارتقاء دانش و مهارت قالیبافان استان گیلان با حضور دلق پوش ، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و جلال الدین محمد شکریه رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان و عارف، رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان و جمعی از مدیران سازمان صمت گیلان در مرکز آموزش جامع علمی کاربردی برهان برگزار شد.
    جلال الدین محمد شکریه با اشاره به اینکه گیلان از معدود استان هایی است که در بحث آموزش قالیبافان فعال است ، گفت : در سال جاری برای دومین مرتبه است که دوره آموزش قالیبافان را به شکل گسترده برگزار کردیم و در این راه از حمایت و هدایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان صمت گیلان بهره مند شدیم .
    وی ضمن تأکید بر اینکه قالیبافان بایستی از فضای مجازی در جهت ارائه تولیدات خود استفاده کنند ، گفت : تلاش می کنیم در سال های آینده در نمایشگاه تخصصی دو غرفه رایگان به صورت چرخشی در اختیار قالیبافان بومی قرار گیرد .
    دلق پوش ، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نیز گفت : هدف از برگزاری این دوره ها این است که قالیبافان گیلانی آموزش های علمی و آکادمیک را در کنار آموزش تجربی و سنتی فرا بگیرند تا بتوانند با پشتیبانی و حمایت مالی دولت علاوه بر نقش تاثیرگذار در بازارهای داخلی به بازارهای بین المللی ورود کنند.
    عارف، رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان گیلان نیز در این مراسم درخصوص نحوه حمایت های این صندوق از قالیبافان ، توضیحات مبسوطی ارائه داد.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی