• ۱۴۰۳-۰۲-۰۷
  • برون سپاری فعالیت واحدهای تولیدی صنفی در حمایت از معلولین بینایی گیلان

    برون سپاری فعالیت واحدهای تولیدی صنفی در حمایت از معلولین بینایی گیلان

    برون سپاری فعالیت واحدهای تولیدی صنفی در حمایت از معلولین بینایی گیلان
    اعضاء هیئت مدیره انجمن معلولین بینایی استان گیلان صبح امروز با علیرضا تهیدست رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان دیدار و درخصوص راه های همکاری دو جانبه گفتگو کردند .
    در این دیدار رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با بیان این نکته که کم بینایی و نابینایی، معلولیت نیست بلکه فقط نوعی محدودیت است، گفت : بسیاری از افراد کم بینا یا نابینا با توجه به محدودیت هایی که برایشان وجود دارد با استفاده از سایر ظرفیت ها توانستند مدارج ترقی را در بسیاری از امور دیگر به دست آورند.
    علیرضا تهیدست همچنین بر حمایت اتاق اصناف از انجمن معلولین بینایی استان گیلان تأکید و تصریح کرد: حمایت در راه اندازی واحدهای صنفی برای درآمدزایی انجمن و کمک به توسعه مشاغل خانگی برای خانواده کم بینایان و نابینایان از طریق برون سپاری فعالیت واحدهای تولیدی صنفی از اولویت های اتاق اصناف در حمایت از انجمن فوق است .
    در این دیدار همچنین احمد ممتازی رئیس هیأت مدیره، محمدحسن عاقل منش نائب رئیس هیئت مدیره و علیرضا سلطانی مدیرعامل انجمن معلولین بینایی گیلان ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید اتاق اصناف مرکز گیلان خواستار انعقا توافق نامه همکاری اتاق اصناف و انجمن فوق شدند.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی