• ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران

    بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران

    بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

     

    مقام معظم رهبری(مدظله العالی) :  اولین گروهی که به ندای امام(ره) درنهضت پاسخ دادند بازاریان متدین بودند.

     

    چه و دو سال از استقرار یک جامعه ارزشی مبتنی بر اسلام ناب می‌گذرد؛ نظامی که با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت داهیانه روح خدا به سلطنتی پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت مستکبران عالم بود. نهضتی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است و ان‌شاءلله به قطع تا قیام جهانی حضرت ولی عصر(عج) استمرار خواهد داشت.

     

    اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسرکشور ضمن گرامیداشت بیش از چهار دهه سرافرازی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش و تکلیف خود را ادا کرده‌ایم؛ از این پس نیز دست بر دست هم، پای در رکاب و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) این راه را ادامه خواهیم داد و به استناد آیه شریفه ” وَ اَفوُا بِالعَهدِ اِنَّ العَهدَ کانَ مسئولاً” ،  به عنوان یاران همیشگی انقلاب بر عهد خود می‌مانیم و در راه خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های درونی کوتاهی نخواهیم کرد.

     

    از مسئولان و دولت محترم خواهانیم با اعتماد بیشتر به بخش خصوصی، راه را برای رفع مشکلات به وجود آمده اقتصادی هموار کرده و افسران خط مقدم جنگ اقتصادی را پشتیبانی کنند. یقینا ملت رشید ایران از فتنه‌های اقتصادی که توسط دشمنان قسم‌خورده خارجی و داخلی رقم خورده، عبور خواهد کرد و به آمریکا و ایادی او درس فراموش نشدنی خواهد داد.

     

    اتاق اصناف ایران بار دیگر ضمن تبریک فرارسیدن طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تکریم و تعظیم به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب و بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان والا مقام عرصه‌های دفاع از انقلاب و مقاومت اسلامی و میثاق دوباره با آرمان‌های بلند آنان، از آحاد و اقشار مردم انقلابی و بصیر ایران علی الخصوص جامعه اصناف کشور برای حضور در جشن ملی ۱۴۰۰ و راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن دعوت به عمل می‌آورد.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی