• ۱۴۰۳-۰۲-۰۵
  • تهیدست : همکاری پلیس و اصناف به نفع جامعه اصناف است

    تهیدست : همکاری پلیس و اصناف به نفع جامعه اصناف است

    تهیدست : همکاری پلیس و اصناف به نفع جامعه اصناف است

    درجهت افزایش احساس امنیت در و احدهای صنفی و پیشگیری از سرقت و وقوع جرم ، جلسه ای در اتاق اصناف مرکز گیلان با حضور سرهنگ حیدرخواه رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی ، سرگرد مرتضی جمالی رییس کلانتری 12 رشت ، جمعی از مدیران شرکت های حفاظتی و امنیتی و مالکان واحدهای صنفی خیابان های مطهری و شریعتی رشت به ریاست علیرضا تهیدست رییس اتاق اصناف مرکز گیلان برگزار شد.

    علیرضا تهیدست رییس اتاق اصناف مرکزگیلان با بیان اینکه نیاز به امنیت یکی از بهترین نیازهای انسان است، تصریح کرد: همکاری و تعامل نیروهای انتظامی و اصناف می تواند در برقراری امنیت تأثیر فراوانی داشته باشد.

    تهیدست همچنین تأکید کرد : برنامه های پلیس درجهت ایجاد فضای امن می تواند در روند توسعه اقتصادی تسهیل ایجاد کند.

    وی همکاری تنگاتنگ پلیس و اصناف را به سود جامعه دانست و گفت : اصناف از تمامی ظرفیت خود به نفع پلیس به منظور کاهش جرائم استفاده نموده و بر این باور است که پلیس با استفاده از امکانات و ظرفیت واحدهای صنفی، امنیت گسترده تری را برقرار می کند.

    رییس اتاق اصناف ادامه داد : بازار باید به سمت برنامه ها و اقدامات و دستورالعمل هایی حرکت کند که درراستای تأمین امنیت آنان ایجاد می شود و طرح هایی مانند نگهبان محله یا طرح های حفاظتی و امنیتی می تواند در این راستا تأثیرگذار باشد.

    در ادامه این جلسه سرهنگ حیدرخواه و سرگرد جمالی نیز درخصوص برنامه های پلیس برای افزایش ضریب امنیتی بازار سخن گفتند.

    دراین جلسه استفاده از ظرفیت شرکت مها، به روزرسانی دوربین های واحدهای صنفی و راه اندازی نگهبان محله از محوری ترین مباحث مطرح شد.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی