• ۱۴۰۳-۰۲-۱۵
  • فروش کالا در فضای مجازی، یک فرصت است

    فروش کالا در فضای مجازی، یک فرصت است

    بسیاری از فروشندگان آی تی معتقد هستند باتوجه به گسترش فروش آنلاین در فضای مجازی، کالاهایی مانند لپ تاپ با سود حداقلی ازسوی واحدهای صنفی به مردم فروخته می شوند.
    آنان می گویند گسترش فروش کالا در فضای مجازی، شرایط ادامه فعالیت برای واحدهای صنفی را با دشواری مواجه کرده است.
    فرح بخش رئیس اتحادیه صنف فناوران الکترونیک و رایانه شهرستان رشت، فضای مجازی را یک فرصت دانست و گفت: نباید به فروش آنلاین یا فروش کالا در فضای مجازی به عنوان یک تهدید نگاه کرد. وقتی مشتری محلی ما می تواند در آن سوی کشور، کالایی تهیه کند، مشتری محلی آنها نیز از ما خرید میکند. بنابراین ما باید از این ظرفیت به خوبی و در جهت منافع خود استفاده کنیم.
    وی در خصوص مشکلاتی که این روزها بسیاری از کسبه درخصوص سامانه های متعدد ازجمله سامانه جامع تجارت و انبارها ابراز میکنند، گفت: مشکلات زیرساختی و اجرایی در این سامانه ها وجود دارد که در حال تعامل با سازمان های ذیربط، برای رفع این مشکلات هستیم.
    فرح بخش، کاهش نیروی متخصص در واحدهای صنفی

    مرتبط با آی تی را از مشکلات عمده این شغل عنوان کرد و گفت: حقوق و دستمزد پایین و مهاجرت از مهمترین دلایل کاهش نیروی متخصص در واحدهای صنفی مرتبط با آی تی است.
    وی با بیان اینکه سرمایه گذار، ترسو است، تصریح کرد: وقتی در فضای بازار، استرس وجود داشته باشد، سرمایه گذار ترجیح می دهد حضور نداشته باشد.
    فرح بخش ادامه داد: در بازار پرتلاطم، سرمایه گذار به آرامی کنار می کشد.
    او تأکید کرد: باید فضا را برای سرمایه گذار، امن، به دور از تنش و بدون استرس به وجود آورد.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی