• ۱۴۰۳-۰۲-۱۰
  • پلوکباب رشتی با قیمت های نجومی

    پلوکباب رشتی با قیمت های نجومی

    چلوکباب با مخلفات آن یکی از غذاهای پرطرفدار گیلان است . غذایی که این روزها بخاطر قیمت های نجومی آن، کمتر کسی جرات دارد به سراغش برود!
    در حالی که در ابتدای امسال قیمت کباب نسبت به سال قبل، افزایشی ۲۵ تا ۳۰ درصدی را تجربه کرد، اما گرانی گوشت قرمز در هفته‌های اخیر باعث گرانی دوباره چلوکباب شده است.
    قیمت کباب با توجه به وزن آن متفاوت است و بر همین اساس هر سیخ کباب چنجه در رستوران‌های معروف شهر رشت بین ۲۲۰ تا ۲۶۰ هزار تومان و جوجه کباب ۷۵ تا ۱۸۰ هزار تومان قیمت دارد.
    البته خوردن یک پرس کامل پلاکباب در رشت هزینه بیشتری هم برای شما خواهد داشت، چنانچه قیمت یک پرس برنج محلی بین ۵۰ تا ۶۵ هزار تومان و قیمت مخلفات کامل محلی که شامل اشبل، مغز گردو، باقالی خام, زیتون پرورده، ماست چکیده،  کره، نان و پیاز می‌باشد، نیز بین ۲۰۰ تا ۲۳۰ هزار تومان آب می‌خورد. حالا به این‌ها قیمت یک سیخ کباب چنجه یا کوبیده را اضافه کنید تا خوردن پلاکباب در رستوران‌های ممتاز رشت با توجه به وزن کباب، نوع برنج، مخلفات و نوشیدنی بین ۵۲۰ تا ۵۶۰ هزار تومان و چلو کوبیده بین ۲۸۵ تا ۳۶۰ هزار تومان برایتان خرج بردارد.
    اما قیمت در رستوران‌های درجه یک و دو در رشت کمی مناسب‌تر است و کبابی‌های خیابانی هم هر سیخ  کباب ۵۰ تا ۶۰ گرمی را حدود ۶۰ هزار تومان از شما می گیرند.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی