• ۱۴۰۳-۰۱-۳۱
  • تجلیل از بانوان شاغل در اتاق اصناف مرکز گیلان

    تجلیل از بانوان شاغل در اتاق اصناف مرکز گیلان

    در ایام اله دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت روز زن ، صبح امروز در نشستی به ریاست جلال الدین محمد شکریه رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان از بانوان شاغل در این اتاق تقدیر و قدردانی به عمل آمد .
    شکریه در این نشست ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، فرارسیدن این ایام را طلیعه آزادی مردم ایران و محو استبداد عنوان کرد و با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز زن و مادر را به بانوان میهن اسلامی تبریک گفت .
    رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به مشکلات فرا روی اتاق اصناف گفت : تلاش های شما بانوان گرامی نشان دهنده اتحاد و انسجام همکاران ما در اتاق اصناف است و امیدوارم با توجه به انس و الفتی که میان شما وجود دارد، سختی ها را تحمل کرده تا بتوانیم بیش از پیش به مردم خدمت نمائیم.
    نائب رئیس اول اتاق اصناف کشور، اتفاق های خوب پیش روی مجموعه اتاق اصناف را برشمرد و تصریح کرد : اما رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده آسان نیست. بنابراین برای روزهای سخت ، همه باید خودمان را آماده کنیم.
    وی با تجلیل از زحمات انجام شده توسط بانوان شاغل در اتاق اصناف مرکز گیلان گفت : مطمئناً مشکلات، شما را برای انجام بهتر امور راسخ تر می نماید.
    در ادامه این جلسه ، علی احمدی سراوانی مشاور رسانه ای اتاق اصناف ضمن تبریک روز زن و با اشاره به اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری، زنان را الهام بخش مردان در ارتقاء فرهنگی یک جامعه دانست.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی