• ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • در اجلاس عادی ماهانه اتاق اصناف مطرح شد : تأکید بر اجرای طرح QR کد در واحدهای صنفی

    در اجلاس عادی ماهانه اتاق اصناف مطرح شد :  تأکید بر اجرای طرح QR کد در واحدهای صنفی

    در اجلاس عادی ماهانه اتاق اصناف مطرح شد :

    تأکید بر اجرای طرح QR کد در واحدهای صنفی

    یکصد و شصت و یکمین اجلاس ماهانه عادی اتاق اصناف شهرستان رشت، صبح امروز به ریاست علیرضا تهیدست رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان و با حضور روسای اتحادیه های صنفی به صورت وبینار برگزار شد.

    رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان در ابتدای جلسه، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، روز دختر و فرارسیدن سالروز آزادی خرمشهر، از روسای اتحادیه های صنفی درخواست نمود درخصوص برگزاری باشکوه تر سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، همکاری و مساعدت لازم را بعمل آورند.

    تهیدست با اشاره به نواقص سامانه نوین اصناف و برگزاری جلسات مختلف با مدیران این سامانه در جهت رفع آن نواقص تصریح کرد: یکی از دغدغه های اصلی اتحادیه های صنفی مربوط به سامانه نوین اصناف و مشکلاتی است که به علت ایرادات متعدد سامانه، متوجه اتحادیه ها شده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک سامانه از حالت نظارت پایانی خارج و نقش اتحادیه ها پر رنگ تر شود.

    رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان GLM را یک روش آماری دانست که برای مدل سازی روابط بین متغیرهای وابسته و مستقل استفاده می شود و در بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد و در ایران نیز با عنوان طرح QR کد در حال اجرا است.

    وی به بیش از 20 مکاتبه از سوی نهادهای نظارتی و انتظامی درخصوص اجرای طرح QR کد طی ده ماه اخیر با اتاق اصناف اشاره کرد و با بیان اینکه این حجم از مکاتبه نشان دهنده اهمیت آن برای مسئولان است، تصریح کرد : در رابطه با اجرای این طرح ، اتحادیه های صنفی ضمن اطلاع رسانی، بازرسی و نظارت مستمر نسبت به            جمع آوری مدارک و مستندات کافی اقدام نمایند.

    رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان همچنین به تاسیس قریب الوقوع اتاق اصناف شهر خمام و تحویل پرونده ها به آن شهر اشاره کرد و با توجه به مطالبات اتحادیه ها از واحدهای صنفی شهر خمام گفت : از روسای محترم اتحادیه ها درخواست می شود که در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و در قالب لیست ماده 27 و 28 به اتاق اصناف اعلام نمایند.

    تبلیغات

    راهنمای صدور شناسه یکتا برای پروانه کسب قدیمی